tisdag 6 december 2016

329.

Fler och fler av mina anteckningar på mobilen skriver jag på engelska numera. Jag vet inte riktigt varför. Kanske är det för att han inte skulle förstå om jag skrev på svenska. Inte för att han skulle läsa, det är inte därför jag skriver. Men allt som jag skriver är om honom.

I love you because I didn't know love could feel this way before I met you.

And I know it might seem like something I just came up with, and I've met other men in my life that treated me well and it was great and we shared beautiful memories together, but with no one have I ever felt what I feel with you.

2 kommentarer:

  1. Hej! jag har inte besökt din blogg på länge, närmare två år skulle jag tro. När du skrev att du tyckte att du gick bakom ryggen på den du delade hjärta med då, för att du skrev här.
    Men så kom jag att tänka på dig idag. Saknade dina vackra formuleringar och blev så glad att jag hittade din blogg igen. Och att du skrivit.
    Även om det gör mig ledsen att se att du har ont så vill jag att du ska veta att du har en gåva. Att skriva. Tror jag skrev det i en kommentar för länge sedan att jag tyckte att du skulle skriva en bok. Håller fast vid det.
    Kämpa på, det kommer förhoppningsvis bli bättre. Jag har också blivit närmare 30 än 20 och lever som om jag vore 19. Ingen examen eller karriär och hälften av mina kläder finns fortfarande hos min mamma. Det gör mig ledsen ibland när jag blir inbjuden till mina vänners dop och bröllop. Att jag är långt ifrån det. Men jag är säker på att det kommer en tid för oss. När vi har rett ut våra liv. Sandra

    SvaraRadera
  2. Å, nu har man ännu en gång läst igenom alla dina inlägg. Så skönt att läsa igenom dina inlägg när man själv är hjärtekrossad, då känner man sig inte lika ensam. Hoppas allt är bra med dig ❤️

    SvaraRadera